Повернення та обмін
Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».
Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.
Умови повернення для товарів належної якості
Згідно статті №9 ЗУ "ПРО захист прав споживачів" Ви можете обміняти/повернути придбаний товар протягом 14 днів з моменту покупки, якщо він не використовувався і збережено його товарний вигляд, зокрема збережено герметичність упаковки. При цьому витрати на транспортування компенсує покупець. Це означає, що ми без проблем поміняємо Вам лінзи, якщо Ви їх не відкривали і не порушили герметичність упаковки. При цьому витрати, пов'язані з доставкою Ви покриваєте. Якщо Вам прийшла не та пара лінз, яку Ви замовляли, НЕ ВІДКРИВАЙТЕ лінзи і повідомте нам про помилку. Ми зробимо обмін на правильну пару лінз, доставка за наш рахунок. ВІДКРИТІ лінзи обміну та поверненню не підлягають. Це стосується і лінз з браком. Оскільки після розкриття упаковки неможливо однозначно сказати, як лінза отримала пошкодження: брак був із самого початку або пошкодили лінзи внаслідок неправильного використання.
Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.